Váš nákupní košík je prázdný!
Pořiďte si obývací sestavu Kora a užívejte si příjemné rustikální prostředí jako na zámku. Využijte spoustu úložného a odkládacího prostoru k uchování i vystavení věcí.
Sestava obývacího pokoje obsahuje tyto prvky (vxšxh): zrcadlo KC2 (86x126x6), komodu KK4 (97x168x46), konferenční stolek KL (53x80x120), RTV stolek KRT2 (59x158x46) a vitrínu KRW2 (193x88x40) cm. Úchytky jsou kovové s patinou a nohy jsou masivní.
Doprava je zdarma! Dodáváme v demontovaném stavu.
Barevné provedení | Samoa king, Dub canyon, Sosna andersen |
Materiál | LTD, lamino |
Úložný prostor | |
Styl | rustikální |
Sklo | |
Úchyt | kov |
Jak můžeme předejít reklamaci?
Náš tým je připraveny Vám se vším poradit a předejít tak k možným reklamacím. Rádi poradíme s výběrem látky, orientací sedací soupravy, velikosti a dekoru konkrétního zboží.
Zboží zakoupené v našem online obchodě se snažíme rozvážet především vlastními vozy. Před rozvozem prochází zboží dvojitou kontrolou. To vše, abychom jsme předešli poškození, záměně a případné reklamaci. Věřte, že se snažíme k Vaší objednávce přistupovat s maximální péčí a odpovědností a víme jak je nepříjemné, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. Chceme mít zákazníky, kteří budou spokojeni s našimi službami, ale i se samotným zakoupeným zbožím, neboť pouze tehdy se k nám znovu vrátí.
A proto, se stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i této takzvané nepříjemné situace.
I přesto se někdy může stát, že zboží neodpovídá vašim požadavkům a vy chcete zboží vrátit nebo reklamovat.
Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí, mohou zboží do 14-ti dnů od převzetí vrátit a to i bez udání jakéhokoliv důvodu.
Za jakých podmínek mohu zboží vrátit
V případě, že se kupující rozhodne odstoupit od kupní smlouvy kontaktuje prodávajícího prostřednictvím zaslání e-mailu na info@nabytek-natali.cz nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla prodávajícího, s tím, že písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz (tj. kupní ceny a nákladů na dodání zboží do místa určeného kupujícím). Prodávající v textové podobě potvrdí kupujícímu přijetí odstoupení. V případě odstoupení kupujícího od smlouvy, zašle nebo předá kupující prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel; tato lhůta se považuje za zachovanou, pokud v ní kupující odešle zboží prodávajícímu. Všechny peněžní prostředky, které prodávající od kupujícího obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku způsobu dodání zvoleného kupujícím), budou vráceny kupujícímu (na uvedený účet) a to do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, nikoliv však dříve než kupující zboží prodávajícímu předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Jak zboží reklamovat?
- vyplňte prosím speciální reklamační formulář, který je k dispozici ve spodní částí této stránky v kolonce zákaznický servis Reklamace. Jeho vyplnění by mělo být pro vás jednoduché.
- je potřebné vyplnit veškeré údaje včetně čísla a data objednávky
- důležité je doložit foto reklamovaného dílů nebo produktu
- do poznámky popsat důvod reklamace
- poté formulář ODESLAT, kde začíná proces řešení vaší reklamace (podle zákona je na vyřízení reklamace 30 pracovních dnů), ale po doložení potřebných podkladů se snažíme reklamované zboží řešit co nejrychleji.
V případě, že byste měli jakékoliv dotazy tykající se vracení či výměny zboží, můžete se na nás kdykoliv obrátit.