Regál Alessio AE5
Kód: 407944/EUK 407944/P Zvolte variantu



Chcete si látku v klidu prohlédnout u vás doma? Vybrat si můžete až 5 látek, které jsou v nabídce u tohoto produktu. Do formuláře nám napište názvy a čísla látek, o které máte zájem. Název a číslo látky zobrazíte snadno najetím myši na zvolenou látku. Na mobilním zařízení název a číslo uvidíte po kliknutí na preferovanou látku. Následně Vás bude kontaktovat naše zákaznické centrum s potvrzením Vaší poptávky a s žádostí o doplnění doručovacích údajů.
Cena za vzorky látek je 350 Kč. Při objednání zboží, vám bude tato částka odečtena z hodnoty objednávky.
Související produkty
Detailní popis produktu
Regál Alessio představuje praktický a stylový kus nábytku, který je ideální pro dětské a studentské pokoje. S rozměry 80 x 170 x 42 cm nabízí promyšleně rozdělený úložný prostor, který zahrnuje dvě zásuvky na drobnosti, police za dvířky a otevřené police na knihy či dekorace. Tento regál umožňuje efektivní organizaci věcí a zároveň skvěle doplní každý interiér díky svému modernímu designu. Vyrobený z kvalitního lamina s ABS hranami se vyznačuje vysokou odolností a dlouhou životností.
Kolekce Alessio kombinuje funkčnost s atraktivním vzhledem v pískově béžové barvě a dekoru olejovaného dubu. Stylovými prvky regálu jsou přesahující okraje, které zabraňují pádu předmětů, a vyšší nožičky, jež dodávají nábytku lehkost a usnadňují údržbu. Regál může být použit samostatně nebo v kombinaci s dalším nábytkem ze stejnojmenné kolekce, díky čemuž vytvoříte harmonické a praktické prostředí ve vašem domově.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Dětské knihovny a regály |
|---|---|
| Záruka: | 2 roky |
| Barevnost: | Béžová, Zelená, Dekor dřeva |
| #Kolekce URL: | /studentske-pokoje-alessio/ |
| Šířka: | 80 |
| Výška: | 170 |
| Hloubka: | 42 |
| ABS: | ano |
| Barevné provedení: | pískově béžový, dub olejovaný |
| Kolekce: | Alessio |
| Materiál: | LTD/lamino |
| #Kolekce: | 278 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
