VOLEJTE ZDARMA   8-16 hod.   800 021 022

Jak nakupovat

Vyhledávaní

Vyhledání zboží

  • První variantou, jak Vámi požadovaný produkt můžete nalézt, je okénko pro pokročilé hledání.
  • Druhou variantou vyhledávání je na menu v levé části internetové stránky, kde je nábytek přehledně rozdělen dle využití

Filtry a procházení kategorií

  • Pro vyhledáni vhodného artiklu zboží máte možnost si seřadit dle nejprodávanejší, nejlevnejší, nejdražší, nejnovější a akční nabídky.
  • Pro přehlednost podkategorií jsou přidány ilustrační fotografie.
  • Pokud je na vybraný produkt akce, sleva, doprava zdarma či je produkt skladem, je vždy tato informace vyznačena barevně přímo na fotografii zboží.

Možnost volby

Možnost volby

U některých výrobků je možnost vybírat z několika vlastností.

  • U objednávání nábytku lze u některých artiklů vybrat možnost dekoru.
  • U objednávání sedací soupravy si prohlédněte možnost výběru strany sedací soupravy, možnost potahu.
  • U objednávání postele si prohlédněte možnost výběru roštu, matrace, potahu matrace, korpusu matrace.
  • U objednávání matrace si překontrolujte možnost atypického rozměru.

Nákup na splátky

Nákup na splátky Cofidis

Veškeré informace naleznete na stránce https://www.iplatba.cz/informace-pro-zakazniky-v1/


Košík

Košík

Zboží je možné z košíku upravit nebo úplně odstranit a to po kliknutí na košík, kde se Vám zobrazí vložené zboží. Pokud chcete upravit počet zboží, jednoduše zaměňte počet v kolonce příslušným symbolem (+/-). Pokud máte zájem zboží z košíku odstranit, klikněte na křížek a zboží bude vyřazeno.

Po vložení Vámi vybraného zboží do košíku, je nezbytné vyplnit nutné údaje k úspěšnému ukončení objednávky. Potřebnými údaji jsou kontaktní údaje, údaje o dopravě a platbě. Při vyplňování těchto údajů máte v pravé části zobrazeno veškeré Vámi objednávané zboží. V přehledu uvidíte cenu objednávaného zboží bez DPH i s DPH, cenu dopravy, či odečtené slevy. Před odesláním s potvrzením objednávky se nezapomeňte seznámit s obchodními podmínkami.

Pokud máte slevovou poukázku, nezapomeňte vložit kód do příslušného políčka pro získaní slevy.


Košík

Zpracování objednávky

Po odeslání Vaší objednávky Vám přijde na e-mail automatická odpověď systému o úspěšném nákupu. Objednávky jsou kontrolovány ručně našimi pracovníky, k případnému zachycení chyb a omylů. Naši pracovníci Vás budou telefonicky kontaktovat se sdělením informací o dodacích lhůtách, případně k doplnění důležitých údajů. Poté bude objednávka zpracována našimi zaměstnanci a předána výrobci, popřípadě na sklad.

Sjednání termínu dodávky

Naše zákazníky kontaktujeme 2 dny dopředu před předpokládáným doručením objednaného zboží.

Doprava a převzetí zboží

Zboží rozvážíme přepravní společnosti, případně vlastními vozy. Při expedování zboží obdržíte na e-mail informace o podacím čísle (můžete si kontrolovat stav zakázky na stránkách přepravní společnosti) a pokyny pro převzetí zásilky.

Reklamace

Případnou reklamaci zadejte na stránkách www.nabytek-natali.cz, do sekce zákaznický servis - reklamace. Zde je potřeba vyplnit veškeré údaje označené jako povinné. Současně přiložte fotodokumentaci poškození, aby Vaše reklamace mohla být vyřízena v nejkratším možném termínu.

On-line objednávky

On-line objednávky můžete provádět i na telefonním čísle: +420 739 314 895 a to pondělí až neděle od 08:00 - 21:00

Závěrem Vám přejeme příjemný nákup a šťastnou volbu při výběru vhodného nábytku.

Váš tým Nábytek Natali

Doprava zdarma
PŘI OBJEDNÁVCE NAD 10 000 KČ
 
Vrácení pěnez
Do 14 dnů, bez udání důvodů
 
NA SPLÁTKY
0% akontace, vyřízení online