Infolinka a objednávky 8:00 - 21:00   739 314 895
Doprava zdarma
PŘI OBJEDNÁVCE NAD 10 000 KČ
 
Vrácení pěnez
Do 14 dnů, bez udání důvodů
 
NA SPLÁTKY
0% akontace, vyřízení online

Jak nakupovat

Vyhledávaní

Vyhledání zboží

  • První variantou, jak Vámi požadovaný produkt můžete nalézt, je okénko pro pokročilé hledání.
  • Druhou variantou vyhledávání je na menu v levé části internetové stránky, kde je nábytek přehledně rozdělen dle využití

Filtry a procházení kategorií

  • Pro vyhledáni vhodného artiklu zboží máte možnost si seřadit dle nejprodávanejší, nejlevnejší, nejdražší, nejnovější a akční nabídky.
  • Pro přehlednost podkategorií jsou přidány ilustrační fotografie.
  • Pokud je na vybraný produkt akce, sleva, doprava zdarma či je produkt skladem, je vždy tato informace vyznačena barevně přímo na fotografii zboží.

Možnost volby

Možnost volby

U některých výrobků je možnost vybírat z několika vlastností.

  • U objednávání nábytku lze u některých artiklů vybrat možnost dekoru.
  • U objednávání sedací soupravy si prohlédněte možnost výběru strany sedací soupravy, možnost potahu.
  • U objednávání postele si prohlédněte možnost výběru roštu, matrace, potahu matrace, korpusu matrace.
  • U objednávání matrace si překontrolujte možnost atypického rozměru.

Nákup na splátky

Nákup na splátky Cofidis

Veškeré informace naleznete na stránce https://www.iplatba.cz/informace-pro-zakazniky-v1/


Košík

Košík

Zboží je možné z košíku upravit nebo úplně odstranit a to po kliknutí na košík, kde se Vám zobrazí vložené zboží. Pokud chcete upravit počet zboží, jednoduše zaměňte počet v kolonce příslušným symbolem (+/-). Pokud máte zájem zboží z košíku odstranit, klikněte na křížek a zboží bude vyřazeno.

Po vložení Vámi vybraného zboží do košíku, je nezbytné vyplnit nutné údaje k úspešnému ukončení objednávky. Potřebnými údaji jsou kontaktní údaje, údaje o dopravě a platbě. Při vyplňování těchto údajů máte v pravé části zobrazeno veškeré Vámi objednávané zboží. V přehledu uvidíte cenu objednávaného zboží bez DPH i s DPH, cenu dopravy, či odečtené slevy. Před odesláním s potvrzením objednávky se nezapomeňte seznámit s obchodními podmínkami.

Pokud jste držiteli karty SPHERE CARD, nebo máte slevovou poukázku, nezapomeňte vložit kód do příslušného políčka pro získaní slevy.


Košík

Zpracování objednávky

Po odeslání Vaší objednávky Vám přijde na e-mail automatická odpověď systému o úspěšném nákupu. Objednávky jsou kontrolovány ručně našimi pracovníky, k případnému zachycení chyb a omylů. Naši pracovníci Vás budou telefonicky kontaktovat se sdělením informací o dodacích lhůtách, případně k doplnění důležitých údajů. Poté bude objednávka zpracována našimi zaměstnanci a předána výrobci, popřípadě na sklad.

Sjednání termínu dodávky

Naše zákazníky kontaktujeme 2 dny dopředu před předpokládáným doručením objednaného zboží.

Doprava a převzetí zboží

Zboží rozvážíme přepravní společnosti, případně vlastními vozy. Při expedování zboží obdržíte na e-mail informace o podacím čísle (můžete si kontrolovat stav zakázky na stránkách přepravní společnosti) a pokyny pro převzetí zásilky.

Reklamace

Případnou reklamaci zadejte na stránkach nabytek-natali.cz, do sekce zákaznický servis - reklamace. Zde je potřeba vyplnit veškeré údaje označené jako povinné. Současně přiložte fotodokumentaci poškození, aby Vaše reklamace mohla být vyřízena v nejkratším možném termínu.

On-line objednávky

On-line objednávky můžete provádět i na telefonním čísle: +420 739 314 895 a to pondělí až neděle od 08:00 - 21:00

Závěrem Vám přejeme příjemný nákup a šťastnou volbu při výběru vhodného nábytku.

Váš tým Nábytek Natali

Doprava zdarma
PŘI OBJEDNÁVCE NAD 10 000 KČ
 
Vrácení pěnez
Do 14 dnů, bez udání důvodů
 
NA SPLÁTKY
0% akontace, vyřízení online